Monday, September 8, 2014

Min fortolkning af Orange

Peter Som Spring '15 byder på lækker liner i orange. 
Er Orange det nye sort? 
Well jeg har min egen lille fortolkning af hvad jeg synes er cool i hans makeup look

På billedet kan man godt tro det er samme orange farve, men det er det ikke. 
Farven jeg brugte er den mest fucking fab pigment farve fra MAC
der hedder NEO ORANGE og er en tand mere lax end orange.


Jeg har også valgt at den orange ikke skal stoppe brat men blendes lidt ind i den anden skygge som ligger under øjet. 

How to: 
1: Pæn hud, jeg tog først et lag creme på, mere fordi jeg er creme ' o ' man.. Derefter Face and body fra Mac, brugte c1, den lyseste. Derefter lidt studiofix til diverse urenheder som virkelig spillede smarte. Glem ej på øjenlågene som fixering.
2: Contour på, bruger altid Harmony fra Mac, og så noget shine på kindben, overlæbe, næseryg og et c rundt om øjenbrynet. Bruger en lys solskinspudder fra Mac.
3: Øjenskygge på hele låget også under øjet. Brugte Wedge fra Mac.


Til sidst brugte jeg Mac Neo Orange med en øjenbrynspensel, så jeg bedre kunne styre formen.

Well prøv med andre farver og lad os få lidt kulør på efteråret !! 

LINKS:
Follow this blog on BLOGLOVIN
Follow this blog on FACEBOOK

No comments:

Post a Comment

Follow on Bloglovin