Monday, September 22, 2014

Turen går til Paris

Woop, Turen går til Paris!
I få billeder afsted med mor og Ole og lille Pølse ( aka Charlie) eller i mors øjne, Primasessen!


Når man keder sig i bilen, kan man ligeså godt lege lidt med den nye neglelak fra Chanel, og OMG den er go! Som regel er jeg en absolut spadser til neglelakke, mere fordi tålmodighed ikke er en dyd i mit liv i forhold til at sidde stille og vente på det tørrer... Måske os fordi jeg ved der går ca halvandet minut, så har jeg ødelagt det. 
Nu er det en uge siden jeg lagde to lag, og jo der er kommet negl til syne, men den sidder stadig hvor den skal:D 
Absolut plus points herfra!
Maden er fra sund sult på Elmegade, 
Også et besøg værdigt. Pas dog på med at gå derned hvis du er KAMPsulten, for så køber du hele forretningen, for det hele ser møggodt ud og smager også fab!!..
Mere Paris to come, stay tuned! 

Hep hey

LINKS:
Follow on BLOGLOVIN
Follow on FACEBOOK
Mad fra SUND SULT

No comments:

Post a Comment

Follow on Bloglovin