Friday, August 29, 2014

Den første sidste fredag med grønne grise

Wawaw!!! Okay idag er det fredag, en længe ventet fredag! 

Denne fredag er starten på et HELT NYT kapitel i mit liv! 

Den sidste uge har været for syg, 

fordi

I søndags lavede jeg en fucking IRONMAN i KBH! Til de uvidende og interesseret så har jeg præsteret at stå op kl kvart over 4 om morgenen og være overraskende frisk, hoppe i havet kl 715 og svømme 3,8 KM for bagefter at cykle 180 KM for til sidst som om det ikke var nok, løbe et marathon på 42,195 KM!! 

Igår torsdag havde jeg min sidste arbejdsdag på klubben hvor jeg har været i 7 år! 

Nu skal jeg igang med projekter, makeup/hår amok, lave lejlighed, og faktisk pleje mig selv og mine drømme! Apropos må jeg anbefale "Tag magten over din karierre" af Soulaima Gourani!

Fredag var jeg ude og hente nummer, chip, hætte mm og havde det for vildt over at det var en dream come true siden 8 klasse! Troede dog aldrig at jeg ville kunne komme til at lave en hel jernmand for 1: det fandtes ik i DK, og tanken om at skulle til Hawai var rimmelig langt væk, Hawai er jo sygt langt væk, 2: distancen, den er jo møglang, man kommer trods alt igennem 226 KM i vand og på land. 

Efter en del skader mm det sidste års tiddvs ikke optimal træning havde jeg det rimelig nøjer, faktisk som i skizofreniske udbrud i form af tuderi, hopperi af glæde og pludselig bagning af meget tunge kager!

Anyways herunder står jeg og psykisk skider grønne grise :)


Tøj: Chicago Bulls jakke, Vintage fra Rokit
Mørkblå buks med gule prikker fra Zara
Dr Martens støvler, overtaget fra storesøster
Solbriller: H og M
Brun skoletaske: Gadefund

No comments:

Post a Comment

Follow on Bloglovin