Sunday, July 13, 2014

Er sko den nye one-love?

Når man er syg må man for at overleve, drømme sig hen til enten de varme lande eller multi shopping af ting, gerne i glade farver og former, det hjælper i hvert fald på mig... 

Så helt ærligt, så er jeg så tæt på at spendere nogle moneys på helst alt på collagen nedenfor, men nok mest de lyserøde sko med blomster! 

Im in love, 
og det var kærlighed ved første blik. 
De to tamponlignende snotklude der sidder fast i tuden på mig fik mig til at åbne munden og savle lidt idet jeg fik fremstammet "gaaaahhhh I want you". 
Ingen scorereplikker eller noget var nødvendige, skærmen blinkede bare blidt til mig, og bang! 
I'm in loove... 
Tænk hvis kærlighed var så nemt i virkeligheden.
Sko er bare så satans trofaste og loyale, og de følger altid en uanset hvilket humør man er i! 
Nå lol lol.. så til den collage:


Alle de fine ting er fra Irregular Choice

No comments:

Post a Comment

Follow on Bloglovin